Naruto shippuuden 195 PL

Nie mogę się już doczekać kolejnego odcinka przygód moich ulubionych bohaterów! Co czwartek czekam na odcinek – tym razem bedzie to naruto shippuuden 195 PL, bo niestety wychodzi tylko raz w tygodniu, Od razu przypominają mi się czasy wczesnego dzieciństwa, które przypadało na okres lat osiemdziesiątych, kiedy to czekało się z utęsknieniem na niedzielny wieczór i bajkę disnejowskiej bandy przyjaciół, jak Sknerus MakKwacz i jego siostrzeńcy, czy Brygada RR. Teraz jestem facetem po trzydziestce, ale najwyraźniej zostało we mnie coś z dziecka, strasznie się wciągnąłem w to całe Naruto. Moja żona śmieje się ze mnie, że przeżywam to wszystko bardziej, niż nasza córcia przygody Cow&Chicken, tyle tylko, że mała ma 10 lat, a ja 33. Ale tak naprawdę nie ma do mnie pretensji, bo to jedna z niewielu moich pasji, w większości poświęcam swój czas rodzinie, więc nie ma do mnie żalu. No bo czy można nie lubić faceta, który codziennie jeździ na rowerze z dzieckiem, zabiera swoje kobietki na długie spacery, naprawia wszystko w domu z własnej woli i prasuje ubrania dla całej rodziny?

Komentarze

Anonimowy pisze…
Forfitterrrrrrrr - tesz czekam na ten odcinek, choc dosc mam juz fillerow

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo