Dobre biura nieruchomości w Szczecinie

Przez ten czas, kiedy szukałam mieszkania dla córki mojego szefa zdążyłam się z nią zakumplować. W końcu byłam od niej niewiele starsza. Była mi bardzo wdzięczna za pomoc w szukania mieszkania w Szczecinie. Właściwie to ja trafiłam na ofertę, która spodobała się wszystkim. Ona o tym pamiętała i zaprosiła mnie do siebie na czas mojego urlopu. Chętnie skorzystałam z jej zaproszenia. W czasie urlopu postanowiłam odwiedzić dobre biuro nieruchomości - Szczecin, które przesyłało nam dużą ilość ofert. Okazało się, że jest ich kilka, bo to bardzo duża firma. Zajmują się oni nie tylko mieszkaniami, ale również sprzedażą obiektów w Szczecinie i okolicy. W czasie urlopu nie leniuchowałam, jak to robi się zazwyczaj. Pomogłam Asi odmalować mieszkanie. Oprócz pomalowania nie wymagało ono żadnych remontów. Dzięki temu, że udało się je kupić tak tanio, Asia mogła sobie pozwolić na umeblowanie go, w to co chciała, a nie w to, do czego zmuszały ją finanse. Końcowy efekt był imponujący. Mimo że tato nie chciał, aby mieszkała z kimś obcym, ona  i tak postanowiła wynająć jeden z pokoi i dorzucać się w ten sposób do kredytu.

Komentarze

Abren pisze…
Witam. Powtarzam wielu ludziom, że mamy w kraju dobre biura i dobrych pośredników. Ale oni dziwnie na mnie patrzą? Widać nie byli w tym biurze w Szczecinie i nie byli u nie. A tu masz, dobre biuro. Cieszę się z takiego posta. Sam jestem dobrym pośrednikiem z Bydgoszczy. Pozdrawiam wszystkich pośredników i proponuje być dobrym. To się opłaca, nie tylko materialnie. Pozdrawiam Abren

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo