Darmowe nagrody Lockerz

Zawsze zasatawiałem się czy można dostać coś cennego (ipod, psp, playstation 3, xbox, iphone, laptop, komputer, telewizor) za darmo. Często słyszy się od ludzi, że nie ma nic za darmo. Postanowiłem poszukać w internecie jakichś konkursów lub gratisów. Pierwsza strona, na którą się natknąłem nazywała się lockerz. Kiedy przeczytałem trochę o niej dowiedziałem się, że można wygrać w lockerz darmowe nagrody nie ponosząc kosztów. Wystarczyło tylko wchodzić codziennie na stronę, logować się, odpowiadać na pytania i zapraszać znajomych. Pomyślałem sobie: "Fajna sprawa. Nagrody typu PSP, iPody, Laptopy".

No wieć zacząłem uczęszczać codzienni na stronę, odpowiadać na pytania i zapraszać znajomych. Kiedy było można zamówić nagrodę postanowiłem wziąć Pendrive 2GB. Po miesiącu oczekiwania upragniona nagroda dotarła do mnie. Paczka była starannie opakowana. Kiedy ją otworzyłem ujrzałem moją darmową nagrodę. Pendrive działał znakomicie. Polecam stronę lockerz, gdyż jest to serwis warty uwagi i faktycznie można wygrać super nagrody!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo