Powiększanie biustu

Jeszcze kilka lat temu miałam wątpliwości - zastanawiałam się, czy etycznym będzie zmiana jakiejś części ciała w sposób chirurgiczny. Moja mama szczególnie oponowała, kiedy stwierdziłam mając lat 18, że chciałabym zrobić sobie operację powiększania biustu. Mało mnie do klasztoru nie zamknęła - jednak efekt był taki, że na kilka lat pomysł został mi wybity z głowy. Teraz jednak, kiedy się usamodzielniłam, zarabiam na życie mogę sama decydować o tym, co jest dla mnie dobre i czego w życiu pragnę. Dużo poczytałam o chirurgii plastycznej - i zdecydowałam się. Na pewno będę chciała powiększyć sobie piersi. Wciąż zastanawiam się do jakiego rozmiaru to zrobić, oczywiście postanowiłam to omówić z moimi przyjaciółkami i ku mojemu zdziwieniu zdania na temat samej operacji plastycznej były mocno podzielone.

Tym razem jednak nie dałam się zwieść innym poglądom, to jest tylko i wyłącznie moja decyzja, która sprawi, że w końcu będę czuła siępełnowartościową i atrakcyjną kobietą. Zapisałam się zatem na zabieg i już za kilkanaście dni będę innym człowiekiem!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo