Komornik

Dlaczego ludzi spotykają takie głupie problemy? Historia którą wam przytoczę, będzie na to świetnym dowodem. Na chwilę obecną nie funkcjonuje normalnie przez komornika, a licytacje komornicze śnią mi się po nocach. Wszystko dlatego, że kiedy zostałem sam w domu, to urządziłem imprezę. Aby nie zniszczy obrazów z kolekcji ojca, wywiozłem je do kumpla do garażu. Pech chciał, że tej samej nocy zostały one skradzione. Złodzieje nie wiedząc, co ukradli zostawili wszystko w magazynie, który robił im za dziuple.
Tam pozostawione same sobie leżały, a ja przed przyjazdem rodziców powiesiłem zdobyte cudem kopie i szukałem oryginałów. Magazyn, w którym była dziupla należał do firmy, która splajtowała. Wszystko co miała przejął komornik i zaczął to licytować, aby spłacić długi. Myślałem, że padnę, kiedy się dowiedziałem, że komornicy będą licytować obrazy ojca. Gdybym zgłosił kradzież mógłbym je odzyskać, ale tego nie zrobiłem. Znajomy taty rozpoznał obrazy z jego kolekcji i poinformował o wszystkim rodziców. W domu prawdziwy Armagedon, jak ojciec się o wszystkim dowiedział. Dostałem szlaban do końca życia, jako alternatywę propozycję wyprowadzki. Już wolę żyć z tym szlabanem. Przecież ojciec nie może się wiecznie nam nie gniewać. W końcu odzyskał swoją kolekcję.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo