Kurs Texas Holdem

Stało się - uważam, że jestem uzależniony. ...nie są to ani fajki, ani alkohol, ani Internet. Choć może akurat ta ostatnia rzecz jest najbliżej mojego uzależnienia. Chodzi o grę w pokera Texas Holdem. Uwielbiam tą odmianę pokera, którą zresztą pewnie uwielbia tak jak ja miliony ludzi osób.

I naprawdę nie chodzi tu o kasę. Otrzymałem 150$ gratis od pokerroomu po wpłaceniu 100 przeze mnie i od 6 miesięcy potrafię dysponować tymi pieniędzmi w taki sposób, abym nie musiał dokładać do interesu. Jak to robię? Znalazłem Kurs Texas Holdem, dzięki któremu poznałem zasady pokera i pojąłem na czym polega umiejętność odpowiedniego korzystania z bankrolla.

To mnie chyba zgubiło - że nie przegrywałem. Wiem, że to trochę śmieszne, ale tak jest - gdybym
wtopił kasę od razu, pewnie szkoda by mi było wpłacać kolejną stówkę i grać już pod jakąś presją, że jestem stratny. A teraz tak naprawdę jestem na plus, sprawia mi to olbrzymią przyjemność i dlatego tak często można mnie spotkać na wszelkich pokerroomach.

Ostatnio postanowiłem sobie, że tego rodzaju rozrywkę muszę ograniczyć i "pozwalam" sobie grać maksymalnie dwie godziny dziennie... jakoś idzie, chociaż pokusa jest olbrzymia, ale daję radę.

Trzeba jednak uyważać, bo jeszcze gorszym byłaby sytuacja, w której grałbym bardzo dużo i bardzo dużo tracił - wtedy już własna wola do przestania gry chyba by nie wystarczyła.

Komentarze

Anonimowy pisze…
Witam serdecznie :) Też zaczynam swoją przygodę z pokerem. Wcześniej grywałem tylko w Blacka. Chciałem skorzystać z tego kursu online o którym piszesz i niestety jest on już chyba niedostępny gdyż pomimo kilku prób subskrypcji nic do mnie nie dociera :( Czy masz może gdzieś ten kurs? Chętnie bym z niego skorzystał :) Pozdrawiam serdeczni i czekam na odpowiedź w komentarzu.

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo