Forum filmowe

Witam wszystkich albo jakiegokolwiek mojego czytelnika ;)

Ostatnio zacząłem się zastanawiać nad tym, czy by nie zrobić forum filmowego, oczywiście podstawowe pytanie w takim przypadku jest takie, czy już ktoś tego nie zrobił. Oczywiście ja nie jestem pierwszą osobą, która na taki pomysł wpadła, jednak jak patrzę na te fora które są, to aż żal się na sercu robi.

Osobiście uważam, że brakuje dobrego, moderowanego forum na ten temat. Są filmy, seriale, ale nie ma gdzie o tym porozmawiać, chyba, że na forach kompletnie nietematycznych.

Zatem kto wie, może już niedługo powstanie nowe forum filmowe.

EDIT: O cholera... i ktoś mnie uprzedził i stworzył takie forum. Co prawda na razie jest tam totalna lipa, może nawet fajnie, będę mógł porównywać jak się rozwija moje forum a tego kogoś: www.forumfilmowe.net

Komentarze

Anonimowy pisze…
I congratulate, this remarkable idea is necessary just by the way

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo