Premiery filmowe 2008

Ciekawy jestem kto z Was nie może się doczekać filmów w 2008 roku? Czy zapowiadają się jakieś ciekawe pozycje? Przyznam, zże ja jeszcze nie wiem :) W końcy mamy tyle filmow swietnych w tym roku, ze wedlug mnie nie warto sobie zasmiecac myslami tego co bedzie za kilka miesiecy. Z drugiej strony wiadomo jak jest, jedni ogladaja filmy w domu, a dla innego obejrzenie filmu poza kinem mija sie z celem. Ja zaliczam sie do tych drugich. Kino ma swoj urok, moc i niesamowita aure.

Zatem premiery filmowe chyba nie za bardzo mnie interesuja. Zdecydowanie wole aktualny repertuar. Mam zamiar isc w najblizszym czasie ze swoja dziewczyna na jakis film o kwiatach. Nie wiem dokladnie o co chodzi, wiem ze beda tam kwiaty szczecin i tyle - nie no z tym Szczecinem to byl zart. Raczej nie bedzie to polski film, chociaz sam juz nie wiem :) Swoja droga jak mozna nakrecic film o kwiatach? Chyba, ze ten tytul to zmylka.

Tak czy inaczej warto chodzic do kina - o tym mial byc ten moj smieszny blog :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo