Jak poprawić sobie humor?

To pytanie zadaje chyba sobie każda osoba, która ma doła, zły humor czy wstała lewą nogą z łóżka. Mój sposób na taki stan rzeczy jest prosty. Biorę czekoladkę, włączam kompa, i zaczynam ogldać zwiastuny :) Uwielbiam to robić, jak wiele można wycisnąć z filmu, ująć to w kilkuminutowej scenie i zachęcić ludzi do pójścia na to do kina - fantastyczna sprawa. Jeśli dalej dobry humor nie wrócił to zabieram się za stronki ze śmiesznymi filmikami. One mnie autentycznie odprężają.

Jak poprawić sobie humor - kazdy chyba musi znalezc swoj wlasny sposob, ale moze niektore moje pomysly komus sie tez przydadza, w koncu w sieci jest tyle smiesznych rzeczy, ze jest w czym wybierac.

Powodzenia i glowa do gory!

Postanowiłem jednak spróbować jeszcze bardziej pomóc wszystkim tym, którzy właśnie mają doła, zatem:

1. Filmiki? Tak - można spróbować się pośmiać:

A: Dla metali:






B: Dla wielbicieli PO:






C: Dla niepokornych podwładnych:






D: Dla lubiących wypić:






UPDATE
E: Dla wielbicieli przeróbek reklam:






F: Dla tych, którzy czasem nie mogą dobrze zaparkować






Jednak jeśli filmiki nie dały rady, to polecam kilka śmiesznych fotek z innych blogów:

A: Np. z naszej-klasy:


Komentarze

Anonimowy pisze…
Heh To fajny masz sprsób :)
Mój sposób to poprostu Wziąść się w graść. Zawsze sobie mówie "Szkoda czasu na Chandre, bo przez to tylko napływają negatywne myśli" i jakoś udaje mi sie dojśc do siebie :)

Zgadzam sie z tym że każdy musi znaleść swój sposób :)
pozdro.
Nieznajomy xD
Anonimowy pisze…
nawrt podzialalo;D
Anonimowy pisze…
nauczylem sie bardzo wiele
Anonimowy pisze…
Heh - to fakt - zadziałąło nawet dla mnie!
Anonimowy pisze…
jak poprawić sobie humor? Czteropak i chipsy, na mnie nic wiecej nie dziala. Ale jestem takim farfoclem, ze kto sie bedzie tym przejmowal

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo