Folie PVC

Hej. Ostatnio kolega zapytał mnie czy wiem coś na temat folii PCV. Od razu mu powiedziałem, że chyba chodzi o PCV - jednak ku mojemu zdziwieniu byłem w błędzie. Okazuje się, że większość osób jest w błędzie na temat tego jak powinno się mówić - choć oczywiście w języku potocznym nie jest to problemem. W samej już branży każdy będzie poprawiał i mówił o PVC. Z ciekawości zerknąłem o co w tym w ogóle chodzi i wyjaśniło się, że to kwestia nazw chemicznych. W języku polskim to polichlorek winylu (PCW de facto), w angielskim polyvinyl chloride (PVC). Tak czy inaczej, kolega zamierza zrobić sobie oczko wodne na działce i zapytał co i jak. I faktycznie najczęstszym wyborem jest położenie folii pvc, która na lata pozwoli nie martwić się o to czy coś gdzieś będzie przeciekało. Ma też wiele innych zalet, ale pewnie o jakieś fachowe informacje trzebaby się udać na branżowe strony. Ja jestem jednak ciekawy czy samemu takie coś uda mi się położyć? Czy ktoś miał do czynienia i mógłby podpowiedzieć jakich błędów przy montażu takiej folii uniknąć?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo