F1 gra na przeglądarkę

Nie jestem amatorem gier komputerowych, zwłaszcza tych, gdzie można poczuć się jak prawdziwy kierowca formuły 1, jednak obecnie uważam że żaden symulator f1 nie spełnia moich oczekiwań, niestety okazało się, że nic z tego co chciałem, nie pojawiło się obecnie w tej grze. Trzeba uzbroić się w cierpliwość, a potem oczekiwać na to, co przyniesie nowy rok. Zresztą zastanawiam się, czy dziś nie powrócić do klasyki, i ewentualnie zafundować sobie jakąś grę f1 na przeglądarkę (np ), której nie ruszałem od wielu lat. Ciekawe czy poczuje się tak samo spełniony, jak wtedy gdy grałem w nią pierwszy raz, oczywiście coś tam mogę pamiętać, ale zabawa przecież będzie przednia. Wiele osób, pewnie uważa inaczej, dla nich powrót do przeszłości, to coś czego nie dopuszczają, mało tego uważają, że wedle ich pomysłu, takie praktyki są wręcz nie wskazane. Często krytykują i narzekają, że nie mogą się godzić na to, co dla nich jest już przeżytkiem, ja jednak w tych kategoriach tego nie rozpatruję, jeśli coś pozostawiło we mnie pozytywne wspomnienia, to zapewne do tego wrócę.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo