Dodatki do euro truck simulator 2

Fascynacja do ciężarówek przyszła z tego że mój ojciec ma firmę transportową. U mnie w rodzinie jazda ciężarówką jest tradycją rodzinną. Większość mojej rodziny zatrudniona jest w transporcie. Swoją przygodę związaną z ciężarówkami zacząłem od serii „18 Wheel of Steel” czyli popularnego Hard Trucka. Na mojej półce kolejno pojawiały się następne części tej gry. Po pewnym czasie gdy studio SCS Software wydało pierwszy symulator jazdy po europie byłem w niebo wzięty. Euro Truck 1 zaskoczył mnie i trafił w sedno sprawy. Nareszcie można było przesiąść się z amerykańskich krążowników szos do europejskich ciężarówek.Niedługo potem Pojawił się Euro Truck symulator 2.Dopracowany,z realną fizyką i nową grafiką.Nowa część przypadła mi jeszcze bardziej do gustu.Pojawily sie licencjonowane marki takie jak Iveco,MAN,Daf,Renault Magnum i Premium,Scania,Volvo.Odwiedzałem tak że strony z dodatkami  do gier (tak zwanymi) "modami".Były to fanoskie dodatki do gry urealniające je. Nowe mapy,dodatki to jeszcze bardziej zachecało mnie do gry.Gdy Będę mógł t napewno zostane kierowcą ciężarówki,  to piękny zawód i można wiele zobaczyć.Zachęcam was do kupna i grania w Euro Truck silmulator 2 ponieważ każdego maniaka "truckow" zadowoli.Warto tez zaglądać na fanowskie nie oficjalne strony  z dodatkami do tych symulatorów.Ets2  może też być przygotowaniem  do prawa jazdy Kategorii "C+E". Co prawda symulator nie oddaje tego co prawdziwa jazda  ale zawsze to coś.W kolejnych "patchach" ukazują się nowe  licencjonowane  ciężarówki. Ostatnio ukazało sie nowe Iveco Hi Way.Na forach Fanowskich możesz się podzielić swoją relacją z jazdy  w działach do tego przeznaczonych.Możesz o wiele więcej.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo