F1 gra online

Coraz więcej informacji wycieka do sieci, na temat tego, co zagwarantuje nam gra f1 która niedługo ukaże się w sprzedaży na całym świecie. Nie wiem czy jestem zadowolony z jakości jaką prezentuje się w zapowiedziach, zdecydowanie po tym co zobaczyłem, stwierdzam że producenci obniżyli znacząco loty, zapominając o najważniejszych szczegółach. Znając jednak życie, dobra akcja promocyjna, zmieni bardzo wiele, a przecież nie o to w tym chodzi, może trzeba w końcu dać jasno do zrozumienia na co wszyscy liczmy. Ja również oczekiwałem więcej, jednak nie oceniam jej jeszcze, jest to jedynie obiektywne spojrzenie na to, co zdążyłem zobaczyć. Wiem jednak, że wiele faktów jest takich a nie innych, zresztą już pierwsze oceny testujących je graczy, potwierdziły moje początkowe słowa. Nie są oni zaskoczeni tym co otrzymali, efekty są niemal zbliżone do ubiegłorocznych, jedyna różnica, to może pogoda, która w końcu zmienia się systematycznie, a nie sami o niej decydujemy, to tyle z tego co może nas zaskoczyć. Warto wspomnieć o cenie, która także pozostawia bardzo wiele do życzenia.

Komentarze

Anonimowy pisze…
Very nice blog post. I absolutely love this site. Keep
writing!

My web-site; kredyty jako źródło finansowania przedsiębiorstw

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo