Pakiet sportowy Canal +, a MultiMedia - co zrobić

No i ładnie zostałem zrobiony w balona. Za sprawą Multimedii czy tez samego Canal +, po 3 meisiącach od wykupienia pakietu sportowego Canal + został z ręka w nocniku. Canal + Gol został zamieniony z kanałem Canal + Family 2, z tą różnicą, że aktualnie wszystkie mecze ekstraklasy będą na Kanale Family 1! Oczywiście wszystko zgodnie z prawem - nikt nie gwarantował mi utrzymania kanałów, a fakt że Konsultant zapewnial, ze bede mogl ogladac wszystkie mecze ekstraklasy nie ma (chyba?) jakosci prawnej. Oczywiscie zachowanie MM jest dla mnie skandaliczne: - po pierwsze nie rozumiem, dlaczego nie otrzymalem zadnej informacji o zmienia kanalow - po drugie, kompletnie niedoinformowany BOK nie wiedzial w ogole o calej sytuacji - po trzecie, negocjacje jak to sie dowiedzialem trwaja i potrwaja do konca ...miesiaca :D Licze, ze sprawa wyjasni sie zdecydowanie szybciej - i wtedy bede podejmowal odpowiednie decyzje. Bede musial sie skonsultowac pod wzgledem prawnym, bo nie wiem czy oni tak sobie moga zmienic kanaly. Jesli tak, to jest to jakas parodia: wykupuje pakiet sporotwy, a oni wrzucaja mi c+seriale i c+meteo i wszystko ok? Masakra.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo