Kredyt z komonikiem

Mam niewiele ponad 30 lat, a już pożyczki i kredyty zaciągnąłem niemal na całe życie, nie wiem czy je spłacę do końca, zobowiązania na tak długi okres, są moim zdaniem bardzo niebezpiecznie. Nie miałem jednak wyjścia, chciałem kupić w końcu mieszkanie, by nie płacić już czynszu, wynoszącego więcej niż rata takiej pożyczki, nie byłem także prawnym właścicielem mieszkania, do tego traktowano mnie w sposób do dziś dla mnie niezrozumiały. Kredyt uzyskałem bez problemu, gdyż posiadam odpowiednie dochody czy też zabezpieczenia w postaci mienia, nie oznacza to jednak, że nie zastanawiam się nad tym, co przyniesie przyszłość, wręcz przeciwnie, nie wiem co będzie za kilka lat, mam nadzieję, że nie popadnę w żadne tarapaty finansowe. Rozumiem, że wiele rodzin, tak samo jak i moja, właśnie w ten sposób, niekorzystny dla nas, mogło stworzyć sobie własne cztery kąty, szkoda że nikt nie wspiera polityki rodzinnej, nie pomaga nam, tak jak na zachodzie, jesteśmy tylko jednostkami, niezauważalnymi dla mas.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo