One Piece 532

Włączyłem dziś telewizję, i byłem zażenowany jakością prezentowanych programów, w samo południe w sobotę tak naprawdę nie było nic ciekawego. Na jednym kanale leciał jakiś słaby One Piece 532 nie oglądam takich gatunków filmowych, i nigdy mnie one nie ciekawiły, owszem coś w nich jest że przyciąga tak duże rzesze fanów, ale mi nie sprawia radości oglądanie takich filmów, co innego gdyby to był prawdziwy film, a dla mnie to bajka, pomimo częstych i nieprzewidywalnych zwrotów akcji. Na innym kanale znowu dano powtórkę meczu, który niedawno oglądałem na żywo, myślę sobie że już gorzej być nie może i szukam dalej, a tutaj kolejna niespodzianka. Niesamowity wróżbita w samo południe namawia mnie do wysłania sms, wartego kilka złotych, w ten sposób odpowie on na moje tajemnicze pytanie, no cóż, jak widać poziom telewizji systematycznie spada od lat, nie ma się czemu dziwić, wręcz przeciwnie powinniśmy do tego się przyzwyczaić. Nie wiem wciąż dlaczego tak wiele osób, jest zadowolonych z tego, co można oglądnąć w telewizji.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo