Myjnie fryzjerskie

Od kilku miesięcy pracuję jako przedstawiciel handlowy. Obawiałęm się tej pracy, ponieważ nigdy nie działałem w takiej branży, jednak sytuacja finansowa sprawiła, że musiałem podjąć jakieś kroki. Jednak prawda jest taka, że przedstawiciel ze http://www.blogger.com/img/blank.gifmnie kiepski. Myślę, że wynika to z faktu, że bądźmy szczerzy - nie mam zielonego pojęcia co sprzedaję.

„Myjnie fryzjerskie” to jeszcze ogarniam, ale jakieś pomocniki fryzjerskie - ok, niby wiem co to jest, ale jak mam to zareklamować klientowi. Nie wiem. Błędem było podjęcie się tej pracy, ale muszę wytrzymać, może akurat się uda. Udałem się po podpowiedzi do znajomych po fachu i otrzymałem kilka dobrych podpowiedzi. W następnym miesiącu postaram się w końcu zarobić na prowizjach, bo bez tego ta praca nie ma sensu.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo