Wolne pokoje nad morzem

Chciałam odpocząć. Ostatnio nic tylko praca i praca. W poprzednim roku nie miałam wakacji, bo pieniądze na nie przeznaczyłam na zakup nowego samochodu. W thttp://www.blogger.com/img/blank.gifym roku zrobiłam drobny remont i z kasą znowu było na styk. Ale przecież nie samą pracą człowiek żyje. Zdecydowałam, że pojadę gdzieś, chociaż na parę dni. Pomysłów nie miałam zbyt wielu. Miejsce pobytu postanowiłam uzależnić od tego, gdzie znajdę tanie wolne pokoje nad morzem lub hostele w przyzwoitych warunkach. To zdecyduje czy kilkudniowy urlop spędzę nad morze, w górach, czy może nad jakimś jeziorem. Przez chwilę nawet po głowie przeszła mi myśl, że mogłam bym znaleźć jakieś noclegowanie, ale doszłam do wniosku, że to byłaby już przesada. Muszę oszczędzać, ale nie do tego stopnia. Swoje poszukiwania rozpoczęłam po powrocie do domu. Grzebałam w internetowych ofertach i natrafiłam na bardzo kuszącą ofertę last minute. Cena, mimo że naprawdę była okazyjna to i tak dla mnie za droga. Postanowiłam rozważyć plusy i minusy oferty i tych pierwszych było zdecydowanie więcej. Zadzwoniłam do mamy. Uznałam, że jeśli ona mi pożyczy pieniądze to pojadę. Mama zgodziła się i zapytała, czy ona też nie mogłaby jechać. I dopiero wtedy zauważyłam, że ta oferta skierowana jest do dwóch osób. Tym sposobem, jak za starych dobrych czasów, pojadę z mamą na wakacje.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo