Kupno domów w Szczecinie

Właśnie zdałam maturę, nareszcie świadectwo dojrzałości w ręku i mogę jechać na studia. Wybrałam filologie angielska, już od dziecka lubiłam język angielski i uczenie się go przychodziło mi z łatwością. Zastanawiałam się jeszcze nad germanistyką, ale zobaczę gdzie się dostane. Wybrałam Szczecin, sporo znajomych mówiło ze właśnie tam uczą na całkiem niezłym poziomie. Teraz czeka mnie wynajem mieszkania w Szczecinie i nie wiem jak się do tego zabrać, czy szukać osobno czy może z kimś. Mama doradziła mi bym wysłała maila do biura nieruchomości w Szczecinie, może oni będą mogli się tym zająć. Ja bardzo w to wątpię, bo takie firmy zajmują się raczej pośrednictwem w kupnie domów w szczecinie lub tez sprzedażą obiektów w szczecinie. Wynajem mieszkań to raczej nie ich branża, będę musiała tam pojechać osobiście w czasie wakacji i może tam cos znajdę. Są też w Internecie strony gdzie wpisuje się np. wynajem mieszkań w szczecinie i ukazuje się strona z adresami. Na pewno nie będą to mile spędzone wakacje w poszukiwaniu mieszkania, ale jakby udało mi się znaleźć coś szybko to skoczyłabym jeszcze z przyjaciółmi na mazury popływać kajakami albo w Bieszczady - połazić po górach

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo