Przepisy kulinarne na Święta

Święta, święta i po świętach- rety, jak ja nie lubię tego powiedzenia :) W końcu w tym roku święta były długo, czwartek, piątek sobota, niedziela - czego chcieć więcej?
Tak czy inaczej, jedni święta lubią a inni nie - ja należę zdecydowanie do tych pierwszych, jednak po raz pierwszy w moim życiu Święta były u mnie.
Miałem spory dylemat co zrobić - oczywiście rodzina przygotowywała różne rzeczy, ale coś swojego powinienem zrobić. Tak po prostu by wypadało.
Postanowiłem zrobić zatem coś z pomocą Internetu. Znalazłem stronę, gdzie były przepisy kulinarne i zrobiłem barszczyk z uszkami dzięki tej stornie.

Udało się- wszystkim smakowało!

Komentarze

Agata Borowska pisze…
Bardzo ciekawie napisane. Super wpis. Pozdrawiam serdecznie.

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo