Diety na zaparcia

Przyznam, że jestem trochę zakłopotany... wróciłem włąśnie z wakacji, i pojawił się u mnie mały problem. Byłem w Egipcie, wszystko pięknie, ale nie o tym chciałbym pisać. Niestety po powrocie do Polski dopadła mnie pewna dolegliwość. Od siostry dowiedziałem się, że są to zaparcia. Wiem, że to śmieszne, ale ja nigdy nie miałem z tym problemu, po prostu robiłem to co miałem zrobić i tyle... teraz siedzę i trochę się czuję nieciekawie, bo od kilku dni ...nic.

Wcinam od wczoraj te wszystkie jogurciki i inne śmierdy, ale na razie nie skutkuje. Ponoć są odpowiednie diety na zaparcia, więc może i będę musiał od teraz bardziej koncentrować się na tym co będę jadł.

Miałęm ochotę o tym komuś powiedzieć, ale jest to temat trochę wstydliwy, więc postanowiłem napisać to na moim blogu :)

Oby mi przeszło

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo