Zaparcia

Witam wszystkich.
Przyznam szczerze, że nie sądziłem, że to o czym chcę napisać jest problemem wielu - naprawdę wielu ludzi. No cóż, bo i skąd miałem wiedzieć, jak nigdy nie miałem z tym do czynienia.
No ale problem istnieje i z zaparciami męczy się gro ludzi na świecie. Temat został poruszony na jednym z forów i stąd wiem jaki to poważny problem. Zaparcia to są..hmm dobra, jak ktoś nie wie tak samo jak ja nie wiedziałem, to niech sobie poczyta. Artykułów i stron o tym jakie są objawy, porady czy diety na zaparcia jest wiele. Więc skarbnica Internetu jest otwarta.

Ja za wiele nie pomogę, ale chcę poruszyć temat, może ktoś wie co i jak, może ma jakieś swoje sposoby na zaparcia czy coś. W końcu człowiek istota pojętna i coś na to może wykombinował? :)

Zatem proszę o opinie i rady!

Pozdrawiam
Andrew

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo