Smieszne filmiki

I znów dół? Co się dzieje, jesień mija, jest już zima, a mnie dół wciąż trzyma. Miał być rym, ale poety ze mnie nie będzie :) Co tu się dziwić, ponoć informatyk ze mnie. Mimo, że skończyłem liceum i na tym skończyła się moja śmieszna przygoda z nauką. Ale za dużo lepiej nie pisać, jeszcze film o mnie napiszą ;)

Może jednak pisanie bloga to moje lekarstwo na doła? Ostatnio znów mnie złapało i zacząłem surfować po internecie. Zacząłem od strony www.trailery.net, gdzie obejrzałem sobie premiery filmowe 2008. Było tego sporo, niektóre propozycje naprawdę przypadły mi do gustu, ale humoru to mi to nie poprawiło :)

Później trafiłem na stronę, gdzie mogłem sobie obejrzeć smieszne filmiki. Najbardziej rozbawiła mnei reklama nauki języka angielskiego. Kapitalne... i wanne f**k you in asss :P Bomba po prostu.

I przyznam, że to mi poprawiło humorek, było naprawdę śmiesznie, na dokładkę dostałem porcję z metalem - najpierw ziomek udaje metala a później tańczy przy dość lekkiej muzyce, a kawałek Behemota rozbawił mnie do łez :)

Podrowionka i wesołych świąt!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo