Zdjecia z powietrza

Witam wszystkich ponownie. Nie wiem czy ostatnio pisałem, ale niedawno wróciłem z wakacji - było fantastycznie. Przywiozłem sporo pamiątek, więc było się czym pochwalić wśród rodziny. ...no może nie pochwalić, ale pokazać, podzielić się emocjami i wrażeniami. Do czego jednak zmierzam. Jedną z moich pamiątek jest mały obrazek z widokiem "z lotu ptaka" na miasto w którym spędzałem wakacje.

Zapytacie - no i co z tego? A no właśnie nigdy ja się nad tym nie zastanawiałem - co, lecą samolotem i pstrykają foty z powietrza? Czy jest to jakoś sprytniej robione, bo nie chce mi się wierzyć, aby tak olbrzymi zbiór jaki oni mieli w sklepie pamiątkowym mógł być zrobiony.

Koszty nie pokryły by połowy zysków z tego - więc może ktoś wie, jak powstają zdjęcia z powietrza?!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Filmy dla dorosłych

Ukryta kamera dla dorosłych

gry 18 za darmo